ru   ua
+38 (044) 465-60-22
+38 (067) 403-53-47
+38 (095) 609-09-94
komora.ua@ukr.net
(044) 465-60-22
(067) 403-53-47 (Viber, Telegram)
(095) 689-43-95
instagram facebook
товарів   0
на суму 0 грн

Доставка

Вартість доставки по Києву узгоджується з менеджером. Доставка по Україні здійснюється службами доставки в будь-яке місто. Товари доставляються наступними транспортними компаніями: "Нова Пошта" (калькулятор), "Делівері" (калькулятор), "Meest-Express" (калькулятор).

Правила отримання товару
* Водій, який здійснює послугу з доставки, повинен перерахувати разом з Вами кількість пакувальних місць, які входять до складу товару, в т.ч. разом з фурнітурою та склом, якщо вони запаковані окремо;
* При отриманні меблів перевірте комплектацію та зовнішній вигляд; огляньте, чи немає пошкоджень упаковки;
* Перевірте, чи не пошкоджено скло та дзеркала; Якщо не були перевірені комплектуючі меблів зі склом та дзеркалом, продавець не несе відповідальність за їх цілісність після доставки товару.
* Поставте підпис в картці замовлення про отримання товару із зазначенням кількості місць та підтвердженням цілісності скла (дзеркал);
* Товарний чек залишається у Вас. Обов'язково зберігайте його протягом 12мес., він виконує функції гарантійного талона.

Поради щодо розпакування та збирання меблів
* Якщо під час розпакування і зборки товару Ви виявите деталі, які мають механічні пошкодження, або деталі, що мають дефекти виробничого характеру, а саме: відшарування покриття, плями, деформації і т.п., не монтуйте їх. У разі, якщо меблі збирається не представником продавця, то при виявленні фабричного браку необхідно браковану деталь без слідів монтажу упакувати в картон від пачки в якій знаходилася деталь. При цьому на пакувальному картоні повинна знаходитися етикетка з маркуванням виробника даного товару. Тільки за таких умов дана деталь підлягає заміні виробником по гарантії безкоштовно. В інших випадках бракована деталь змінюється за рахунок покупця.
* Придбані Вами меблі вимагають кваліфікованого складання. Ви маєте можливість замовити послугу з її складання або уточнити вартість цієї послуги у продавця-консультанта. Недоліки і дефекти меблевих виробів, що стали наслідком самостійного траспортування та збирання не підлягають усуненню в порядку гарантійного обслуговування.
* Гарантія на меблі - 12 місяців з дня отримання замовлення. Протягом цього часу Ви можете замінити недолік або інші невідповідності товару. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена чи є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізано отвір.

Рекомендації щодо експлуатації меблів 
* Меблеві гарнітури встановлюйте на рівну підлогу. Для вирівнювання використовуйте підкладки;
* Не пересувайте меблі в завантаженому стані. Після її переміщення необхідно відрегулювати петлі дверей;
* Не перевантажуйте полички і ящики;
* Протягом усього терміну експлуатації меблів слід час від часу перевіряти, чи не ослабли в ній гвинтові з'єднання. В процесі експлуатації меблів можливе ослаблення кріпильної фурнітури, за необхідностю слід підтягнути гвинти, шурупи, болти і гайки.     
* Бережіть меблі від попадання на неї прямих сонячних променів та води;
* Не зберігайте та не використовуйте меблі під відкритим небом, щоб уникнути руйнівного впливу на неї сонця, дощу чи снігу;
* Бережіть меблі від попадання на неї зайвої вологи; її слід експлуатувати у приміщенні при вологості не більше ніж 60%;
* Якщо меблі знаходиться на відстані менше 0,5 м від нагрівальних приладів (електричних, газових плит, радіаторів і т.п.), то встановіть між нею і тепловиділяючими приладами теплоізоляцію з метою запобігання відшарування декоративного покриття, появи плям, деформацій, тріщин і т . п.
* Вчасно очищуйте меблі від пилу і бруду. Використовуйте для догляду за меблями спеціалізовані засоби для чищення, знежирення, оновлення і полірування декоративної поверхні меблів

KOMORA © 2009-2022. Копіювання інформації з даного сайту заборонено